Tuesday, July 28, 2009

Overhaulin

I'm busy with LNG & LPG loading arm overhaul and also Module 1 turnaround..so mls nak pikir tuk tulih..

eeja: ni afnan nak cakap
Aku: elo
Afnan: elo..
Aku: elo afnan..dh abis tgk dibo
Afnan: dibo..abisss
Aku: thomas..mice (Mickey Mouse Clubhouse)..?
Afnan: abisss..
Aku: adik mana..baby ayman mane?
Afnan: tido
Aku: afnan dh makan?
Afnan: dah..susu abisss
Afnan: sshsh&^*Q^(R&Q&)QRQ_(RQ_R(QR*&&((^%%&& (i'm lost in translation)..huhu
Aku: jom count one...two..three..four...five..six...seven...eight...nine...TEN!!
afnan: one...two..three..four...five..sigth..seven...eight...nine...TEN!!
aku: mama mana..pangil mama jap..
afnan: tido..
aku: aik btol ke xkan mama tido okla..bye..
afnan:bye!!..akom...
aku: Waalaikumussalam..
eeja: ha..abg..sori tertido tf..
aku:laaa..igtkan afnan cakap ja..btol rupanya...


I MISS THEM SO MUCH!!!

8 comments:

  1. wah, bijak gila afnan, boleh jadi messenger boy dah nih.haha.

    ReplyDelete
  2. jgn lah citer psl eeja tgh tido..malu lah~~

    ReplyDelete
  3. bestnya anak dah besar kan.. ble layan ckp...

    ReplyDelete
  4. waaaaa..blh harap dah abang..clever boy!!!

    -won-

    ReplyDelete
  5. haha....leteh tu eeja...siap leh terlena...eeja kt kelantan lagi ke??...baguihnya afnan dh pandai mengira...:)

    ReplyDelete
  6. haah joely, kat klate lagik ni..mid august balik bintulu; kesian papa dia dah x keruan duk sorang2 kat sana, hehe

    ReplyDelete
  7. sian... jauh mama, afnan ngan ayman ek.. sabo sabo.. tak lama lagik balik lah tuh hehe :)..

    ReplyDelete